piątek, 9 listopada 2012

just WORKOUT GIRL

Cześć Kochane!
Nie wiem jak u Was, ale u mnie kolejny ponury dzień za oknem. Pewnie dopada Was tzw. lenistwo, nicniechcenie się :) mam dla Was pomysł na rozruszanie się - dosłownie! Jestem wkręcona na maksa w fitness, wszelkiego rodzaju aktywność fizyczną! Uwierzcie mi, mały wycisk na początek daje full satysfakcji, energii (choć możesz czuć się jakbyś umierała hahaha). Fitness w dobrym klubie to 100% satysfakcji i fizycznej jak i psychicznej. Lepsze samopoczucie gwarantowane i chęć do życia także! Nie wiem czy słyszałyście o akcji BBL - jest to świetna sprawa! Ludzie w różnym wieku, spotykają się o ustalonych godzinach w większości miastach w POLSCE i zwyczajnie... BIEGAJĄ! Biegam bo LUBIĘ! Dołączyłam także do tej akcji i szczerze polecam!!!! Nieważne czy wcześniej biegałaś, czy nie, czy masz "firmowy" strój, czy przyjdziesz w zdartych tenisówkach, ważysz 55 kg czy 120 - NIE MA TO ŻADNEGO ZNACZENIA!!! Moim zdaniem, bieg jest dobry na wszystko! Jeśli chcesz zrzucić zbędne kilogramy w szybkim tempie? Jak najbardziej bieganko jest na to najlepszym sposobem! Jeśli myślisz "nie, przecież pada, jest zimno, będę chora" ... dla mnie to nie jest wymówka. Jak zaczęłam systematycznie trenować, ubierać się odpowiednio co do pogody, nie ma żadnych objawów choroby! 
Wstajemy i działamy!!!! Czekam na Wasze opinie na ten temat. Może macie jakieś swoje sprawdzone metody na zrzucenie kilogramów, rozruszanie się? 

A pod spodem kilka ... motywacji ;-) Trzymam za Was kciuki Kochane!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz